Hoe het begon.

In 2013 verkocht Rashid Bandaogo zijn Callcenter en vergaarde hiermee het vermogen om een andere passie van hem op te zetten en dat werd Margareth Lake de naam van zijn oma. De eerste ondernemer in de familie die ook haar eerste kandidaat had geplaatst bij een bekend restaurant. Zij had nooit zien aankomen dat haar kleinzoon tientallen jaren verder het stokje zou overnemen.

Met de ervaring dat Rashid heeft opgebouwd bij bekende internationale recruitmentbureau ’s zijn we het huidige recruitment systeem op zijn kop aan het zetten. Wij werken. Zij werken. Iedereen werkt. is onze motto! Wij stoppen niet totdat iedereen een baan heeft.

Jij werkt. Wij werken. Iedereen werkt.

Let’s go, dat kenmerkt ons bedrijf nog steeds. Dankzij deze mentaliteit groeide het bedrijf op het gebied van recruitment en videomarketing, Margareth Lake: een recruitmentbureau dat als enige in Europa o.a. de klant met televisie en het Loss formule helpt aan kandidaten. We hebben de grootste recruitment & Videodatabase van Europa. Als je een groter partij kent dan horen wij dat graag

Wij denken in kansen.

Net als onze oprichters, denken wij in kansen en grijpen ze ook. Zo groeit Margareth Lake keihard en is ons mooi bedrijf actief in 3 Europese landen en hebben we onze eigen televisieprogramma’s op RTL en SBS6. We zijn sinds 2020 ook bij de overburen in België op RTV te vinden.

Trots dat we groeien.

De afgelopen jaren was de groei van Margareth Lake niet te stoppen. We zijn naast recruitment ook televisie gaan maken. Onze opdrachtgevers krijgen bij ons een totaalpakket en hierdoor het meest haalbare voor een duurzame samenwerking. 

Ben je student, werkzoekend of zoek je een uitdaging?

Schrijf je hieronder in.

Schrijf je in!

Ben je student, werkzoekend of zoek je een uitdaging?

Schrijf je hieronder in.

Schrijf je in!